ssssaaa kurat kui vägev!

reede, 20. juuli 2007

märkamatult luksemburg.

Belglastega oli sisi see värk, et saime nendega ikak väga pika maa sõita. veidi alla tuhande kilomeetri vist. nad kuulasid minu jaoks päris meeldivat muusikat ja üldse oli päris tore sõit nendega :) Ööseks nad otsustasid meiega koos sinan kiirtee puhkealasse jääda. Aga ma ei saanud üldse magama jääda, sest autod sõitsid niiiiiiii lähedal. ja phoebs magas autooos!!

aga igatahes, oma piiriületus linnast sõitsime kummalisel kombel mitu korda mööda ja ühel hetkel avastus: luksemburg. no tore, veel üks riik kirjas :D ei tol hetkel oli naljakas ka natuke.

ahjaa, ja hommikul niitis meid maha politsei. kes lihstalt näppis meie passid pooleks ja ütleks kõik numbrid kuhugi oma lällarisse ja annil isegi vahtis passikaante vahele. ja meie lihstalt naersime. nemad olid surmtõsised. aga ma teadsin et ma ei ole mitte midagi valesti teinud ja tegelt see oli marunaljakas, sest ma juba teadsin mida nad mõtlevad. Kõik ütlesid et me näeme nagu 14-15 aastased välja. ja muidugi ka see osa, et me oleme kodust põgenenud.

samal päeval kui Nancy ligidal belglastest lahku läksime, käisime siis ka Luksemburis ja Saksamaal ja öösel lõpetasime Tsehhis.

Ja üks äge asi veel. inimesed keda me oma teel kohtasime, tahavad millegipärast meist alati pilti teha või meiega kaasa tulla.

Kommentaare ei ole: