ssssaaa kurat kui vägev!

neljapäev, 22. veebruar 2007

Juustumehe isa

bad news, good news, bad news, good news, bad news, good news..

tähendab, hommikul käis meile Juustumehe võimalik isa siin ja tegi meile interneti. ta natuke haises ka, aga lõpptulemus on ju tegelt olulisem.

no ja siis tuli bad news, etetet, ma ei viitsi neid probleeme siin eriti lahata, aga ütleme nii et ühed inimesed tahavad mu käest palju raha saada.

aga üldiselt, targem oleks vist nüüd pihtimiskappi minna ja seal natuke pattu kahetseda. (ja anni tehtud saiad sinna kaasa võtta, jee!)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ma ei loe teie blogi.
ja ma ei ole siim.
ja ma õpin teoloogiat.
ja tartu on harju maakonnas.
jaanus

Anonüümne ütles ...

Mis see juustuhais on?
Arvan, et blondid näkid mõtlevad selle all MEHE LÕHNA. Üks korralik mees-täkk lõhnabki higi ja sita järele. Vaatame kas või tagasi ürgaega: Naine istus koopas ja kui ta tundis sita ja higi haisu siis tähendas see talle toitu, kaitset ja kohustust.
Kindlasti on teil kunagi võimalus oma viga parandada