ssssaaa kurat kui vägev!

kolmapäev, 14. märts 2007

hullumaja puhvet

Riiiiia tüd-ru-kuuud, minge niiiiviiisiiii, oooo...

no üksteineeile mis oli arvatavasti laupäev oli selline lugulaul et annepiffid muutusid klubipiffideks ja tegid joogid alla ja läksid bashmendile. Võib öelda, et õnne see neile küll ei toond. Noh, naljakaid inimesi oli palju (ja siiamaani saab naerda, kui mõelda), aga sellegipoolest ei saa ma aru, et mida kuradit me seal peaaegu 5 tundi tegime. Ma tean seda, et me ajasime paska näiteks turvameestele, klubi töötajatele, Kerttule ja Elinile, JOCile ("tsau PÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!") ja veel miljonile inimesele. Siis ma tean veel seda, et me tahtsime zavi minna aga vahepeal oli üks aed ees ja ma jäin sinna käppapidi kinni ja siis ma ei saand oma kätt ära, sest see aed oli liiga kõrgel ja ma olin liiga lühike ja selleks et seda kuradi ora oma peopesast ära võtta oleks ma pidanud kätt veel ülespoole tõstma. No ja siis ma tean veel seda et ma olin üleni verine ja et vahepeal juhtus veel halbu asju ja siis me tulime taksoga koju ja siis siin oli veel kõigehalvem sest ma praadisin oma ülitarga mõistusega kalapulki ja sain põletushaavad sellest õlist. No ja siis ma tean veel seda et pühapäeval oli kõige halvem pohmakas.

Üldiselt on muidu vist kõik olnud nagu ikka, .. paranormaalne. Lainejänesepea kapp aka Jeesusekapp sai täna veel täiendusi juurde ja ma tõestasin Annile, et mul on ta üle võimu.

Ühesõnaga, mitte midagi ei ole toimunud peale selle, et ma lõpuks ometi sain endale STIGMA!

(ahjaa ja seda ka et homme on see soolaleivapidu, kuhu tulevad inimesed)
(ja seda ka et anni magab ja kell on pool 4 ja kell 10 on politoloogia seminar, kuhu ma mitte ei jaksa minna)
(ja siis seda ka et täna oli bussis Juustumehe oletatav vend)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Kas teil tüdrikitel on mürgihambad ka?