ssssaaa kurat kui vägev!

esmaspäev, 5. märts 2007

me ei võta end paljaks! me ei võta end paljaks!

Elina: no ma ei oska nagu kuskilt alustada. Nii palju on toimunud. Niiniiinii palju. Täna langes Janoss meile sisse. Kell 9 hommikul. Oma võtmega. MA OLIN PALJAS. MUL OLI SUITSUPAKK ESIKUS. Janoss muidugi küsis, et kes siin suitsetab. Ja mina muidugi rääkisin nii nagu asjad on. Et mu poisssõber suitsetab ja see on tema suitsupakk. JAAAAAA
Janoss tahtis meiega ühte mängu mängida. Selle mängu nimi on „mängime-et-alumises-korteris-on-veeavarii-ja-ma-saan-teie-korteris-tuhnida“. Me ei saandki öelda kas me olime nõus, sest nagu öeldud, ta langes siia sisse.

Anni: Jah, tõepoolest, vägagi kiirelt viis see mees mu une. Suht kahtlane, suht kahtlane oled, Janossike. Ja seda veeavariid ka veel vaatame! Mõnus mees oled ikka, sooja vee lükkasid ka meil kinni. Nüüd elavad siin korteris räpakad rasvapead. Power to grease!

Aga natuke hääd ka ikka. Meil on jõudnud käia ka külaline. Semiootik-Mihkel. Tähistasime väikeste jookidega Fabariigi aastapäeva ja nii. Praekartuleid ja piffe sai kah. Vat siis, mis pidulik söömaaeg. Ja ükskord käis Mihkel veel ja jättis meile oma suurima aarde- ilusa kollase kummipardi. Jah, kadestage. Üks oluline asi veel- pihtimustekapis ootab kõiki Lainejänesepea. Nii ongi.

Ja veel hüvat. MEIL ON MAAILMALAHEDAM KÖÖK. Saime punase külmkapi, mis räigelt hallitas, aga mille suutsin Mihkli abiga puhtaks küürida. Meil on kõrvitsaid-kurke, moose. Ja meil on TÄPILINE serviis, just nii. Ja üldse maruägevahva, igaüks peab ise tulema vaatama. Ahjaa, telekas on ka, nüüd näeb meeleheitel koduperenaisi.
Võta heast viimne võimalik häääää!


Mu sõbra jaoks on valla mu uksed ja mu hing
Mu *mingid asjad* ja mu perekonnaring
Kui tahad tule alati, ma ootan uksed avali
Või lenda,lenda nagu lind, läbi telekanaliiii...
(Elina lisab: ega meie neid sõnu ei pea teadma ju ja meelega ei hakka praegu netist otsima ka!)

Sissejuhatus Annepiffide Elufilosoofiasse- 16 AP
60 aastat on veel!
Show must go on

(Elina: Ja kui teil tekib küsimus et miks ma paljas olin, siis see oli sellepärast et öösel tuli Jeesusekapist üke hääl, mis järjekordselt ütles: „VÕTKE EEEND PALJAAAKS!“)

Kommentaare ei ole: